Forum Akademii Fani Strona Gwna

Nie ćwiczę przez cały weekend-robię sobie wolne,a co tam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademii Fani Strona Gwna -> Plebiscyty
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto, 08 Kwi 2014 23:54    Temat postu: Nie ćwiczę przez cały weekend-robię sobie wolne,a co tam

To wszystko daje efekt ślicznych, zdrowych loczków.
[link widoczny dla zalogowanych]
A masz grudki, asymetrię?
monisiak200000 - dzięki za wskazówki Moja ma podobną dietę, ale nie daję jej jeszcze drożdżówek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po 10-ciu latach farbowania miałam juz dość i podjęłam decyzję, że obetnę się na pałę.
Ja tez mam ten problem!
Waga startowa 83.1kg, wzrost 167cm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wymyślić, wyobrazić sobie coś zgodnie z własną wolą, z własnym pragnieniem; [link widoczny dla zalogowanych] próbuje
Billy Zane, Kevin Costner, Leonardo di Caprio. Ja się muszę przebrać do porodu! kupiłam wczoraj podobną ( bez ściągacza) za 40 zł. kochanie, to Ty wzrostu sobie nie ODEJMIESZ, niestety do Anenia: [link widoczny dla zalogowanych]
za duzo telenowel, za malo serialu jak nppp persona non grata, czy killer czy inne, za malo prawdziwosci, za malo werwy, za duzo makaronu Polecam jeśli masz problem z włosami. Dziekuje ,ze sie odezwalas i zycze WESOLYCH SWIAT samo czyszczenie tych kanałow fakt nie jest przyjemne /nie boli ale jest strasznie dla panikarzy a ja do nich należę/ ale da sie przeżyc obiecałam sobie, że teraz będę latała z byle pierdoka bo najadłam sie nie malego strachu.................nie bójcie się nie jest tak zle...........pozdrawiam A zaloze!I wyjde na miasto!I wszystkim szczeki na moj widok poopadaja!!!Wiem ze to potrafie nie wolno NICZYM plukac bo tez rozpuszcza skrzep. Są one przeznaczone do włosów zniszczonych, w skład zestawu wchodzi:
Takze widzisz jest kilkanascie a napewno wiecej ludzi w naszym otoczeniu co wyglada mlodo, czy to cos niemozliwego??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ze jest gejem
uid=4644677

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Też daje na brzuszek Jeżeli bez diety ma się obejść
[link widoczny dla zalogowanych]
kapusta najlepiej wloska
[link widoczny dla zalogowanych]
A mi wystarczyły same spacery z dzieciakami i do tego tabletki odchudzające Forever Slim i już schudłam 9 kilogramów po miesiącu Mam coraz więcej siły to i może skuszę się na więcej aktywności fizyczne aczkolwiek nie wiem czy na orbitreku bo to nie mój i też nie wiem jak z dzieciakami się uporam aby dały mi chwile bo tak mnie polubiły że nie odstępują mnie na krok
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
avalon
[link widoczny dla zalogowanych]

- [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Do LALALA
A ja jak najbardziej wierze ze ktos moze miec174 zm, wazyć 58kg i mies 56cm w pasie (moze być ubita) Mam do Was pytanie-kiedy czujecie, że brzuch Was boli? Po kilku latach mozesz się starać o więcej. mam krecone wlosy ale tylko przy koncach, ale sa one do tego stopnia glupue ze jak maja forme to sie krecaladnie w sprezynki. Moment tortur i przybijania do krzyża był szokujący, ale aż za bardzo. [link widoczny dla zalogowanych]
I ma twarz zołzy. to tuuuutaaaaj chce paaaani roooodzić? Sa to testy czy lepsze ukrwienie palcow i dloni zmniejszy dolegliwosci ...cos jakby bylo lepiej . dobre i to za tak małe pieniądze - tylko 4 tys. dowcip tygodnia: dr Talecka-Niczyporuk, przyjmuje w szpitalu wojewódzkim Niedługo 3 tydzień za mną, wiec troszkę musielibyście poczekać, oczywiście służe
[link widoczny dla zalogowanych]
ja sie za to nie biore boooooo mi wchodzi w zle miejsca wiec tylko pokuscie prosze i narobcie ochoty smalczyk byl pyszny ale wyrzuty eh........................
To naturalny bieg rzeczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
fiolek w kuchni na pralce (nieustannie oblewany przez TZ brr) a aktualnie na klatce (\strasze go\ by zakwitl)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
słoneczko a za 2 tygodnie do pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam problem bo ok 2 miesiace temu przekulam se kolczyka w pepku u kosmetyczki oczywiscie. [link widoczny dla zalogowanych] A ile daje sił mniejsza waga.
Hej dziewczyny. RELAKS i 0 STRESU a bedzie dobrze Jem praktycznie to co zwykle tyle ze O slodyczy. ;/ Zawsze miałam swoją ulubioną fryzjerkę w Tarnowskich Górach, jednak kolejka do niej jest juz do końca roku a ja zaspałam i za późno chciałam się umówić. [link widoczny dla zalogowanych]
bo tarczyca jest BARDZO ukrwionym narządem dasz rade! Milo Margatko zobaczyc dobra stara topiczkowa duszyczke. Jeżeli waga będzie się nadal utrzymywać,to przechodzę na dietkę anakondy W tym tygodniu rozpoczęłam poranne ćwiczenia- na czczo. Większość dziewczyn tutaj piszę, że gdzy pojawi się okres, należy przerwać stosowanie tego leku. Jeśli znajda się osoby które będą chcialy cos doradzic napisac od siebie opowiedziec o swojej walce lub sukcesie serdecznie zapraszam . Tabletki wspomagają działanie organizmu, aby poziom hormonów był odpowiedni.
Zapewnię Twojemu dziecku bezpieczną zabawę i kreatywnie spędzony czas a także smaczne domowe posiłki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] p?kid=78 )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety nie mogę zmobilizować się do ćwiczeń
[link widoczny dla zalogowanych]
Do Autorki--->to, ze księża zrzucaja sutanne dla kobiet które kochają dzieje się pewnie niemal każdego dnia. do tomasa 26 GRATULUJE !!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Axwell - feel the vibe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Obecnie ponad 1000 ajentów zadeklarowało chęć przystąpienia do pozwu.

Z górę dzięki za odpowiedź [kwiat} [link widoczny dla zalogowanych] również jestem posiadaczką kręconych włosów, nie są to wprawdzie sprężynki ale jestem zadowolona
Też drętwieje mi lewa ręka, ale nie jest to zwykłe drętwienie. wieci moze jakie badania sa potrzebne do zrobienia ksiazeczki sanepidowskiej? nie wiem czy mnie pamietacie... Postanowiłam sobie go zakupić dla własnego użytku. Ja chodze na silownie od 2 tygodni 3X w tgodniu.Nigdy nie mialam problemow z figura ale chodzi tu o uda pupe i posladki, zeby byly twrdsze zawsze zaczynam od steppera - 20 min potem rower bieznia i takie tam.Moge powiedziec ze po 2 tygodniach widze roznice i cwiczenia na stepperze bardzo pomagaja Pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych]
No,włochacze są najgorsze......jak siedzi to pół biedy,ale jak zacznie nogami przebierać to tragedyja Kazała mi zrobić badania. Jestem dzis 3 dzien na wodzie Jest narazie super Z tego co widzę, a widzę jedynie fragmenty gdzie zdążyło się zagoić na brzegach, to wygładzenie jest spore w porównaniu z tym co było przedtem. witam jestem mloda mamą 13 mc chłopczyka. Wszystkie dane z całego dnia zapisuję w kalkulatorze na: ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Droga 'Bo Mi To...etc.' - wiem, że jest Ci bardzo trudno, ale musisz być cierpliwa i mieć nadzieję, że ta blizna to tylko stan tymczasowy, że wkrótce poprawisz jej wygląd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wybieraj raczej zdrowe produkty- duzo warzyw, owocow, ciemne pieczywo, chude miesko, ryby, malo slodyczy (a najlepiej w ogole, ale jest ciezkie do zrealizowania-wiem z wlasnego doswiadczenia ).


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz nastpny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademii Fani Strona Gwna -> Plebiscyty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin