Forum Akademii Fani Strona G│ˇwna

palant.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademii Fani Strona G│ˇwna -> Plebiscyty
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro, 09 Kwi 2014 2:59    Temat postu: palant.

jak si─Ö ubior─Ö w czerwon─ů sp├│dnic─Ö, tak─ů kloszowat─ů do kolana to mnie spoliczkuje kto┼Ť na ulicy?
[link widoczny dla zalogowanych]
I nikt nie jest zainteresowany zeby wkladac pieniadze w tego typu badania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja robie po 15 razy na jedna noge czyli 30 na obie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ahh duzo by gadac... [link widoczny dla zalogowanych] Siostry noworodkowe, pediatrzy (same kobietki) i niekóre połozne, anielsko miłe i naprawdę rzeczowe.
to chyba zalezy od czlowieka bo mi pigmentum casstellani wcale nie pomoglo troche zasuszylo tylko ale zaraz bylo to samo Powodzenia z zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝e gdy je odstawisz.A ta twoja ginekolog....Napisz lepiej jej nazwisko ┼╝eby inne dziewczyny mog┼éy si─Ö ustrzega─ç takich beznadziejnych lekarzy. Czyli nie 13 tyg i ile┼Ť tam dni tylko r├│wno kiedy wypada 14 tydzie┼ä. Nie ma mozliwosci zrobienia fenchu. pozdrawim [link widoczny dla zalogowanych]
jedz─ů tylko mi─Ökkie owady, komary i male┼äkie muszki... A Wy jak sobie radzicie z ..hmm...spr─Özynkami.. wszystko wystawia na aukcjach zaczynajacych sie od 1 zl i tak se leci. Kapusta kiszona [link widoczny dla zalogowanych] Czesc groszku!! U nas niestety te┼╝ s─ů takie terminy, wi─Öc zacze┼éam chodzic prywatnie, nadal nie znam daty zabiegu, telefon milczy, denerwuje mnie to ju┼╝, obiecano mi, ze do miesi─ůca dadz─ů .
Namiary na doktora towww.broma.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak sie sprawa ma z dwoma pozostalymi zawodami zwiazanymi z nieruchomoscia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼Ťli b─Öd─ů kom├│rki rakowe to ani leczenie nie pomo┼╝e, tylko nale┼╝y operacyjnie usun─ů─ç torbiele.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie mam ┼╝adnego problemu z odstawieniem jedzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

własnie odbyłam romowe z bardzo miła Pania ktora mi podała wszelkie wady i zalety Lidy i zamówiłam. [link widoczny dla zalogowanych] A on nocuje w domu, czy po innych mieszkaniach/domach?
Nadzieja super i wieeelkie gratulacj─Ö Rzadko kiedy uda mi si─Ö sko┼äczy─ç przed p┼éaczem z b├│lu. julii, zrozumialam Nie powi─Öksza si─Ö!!!!! Trudno┼Ťci w utrzymaniu nale┼╝nej masy cia┼éa pod wp┼éywem nieregularnego od┼╝ywiania s─ů tak┼╝e wynikiem niekorzystnych reakcji psychofizjologicznych w organizmie. [link widoczny dla zalogowanych]
fenomen budzikowy tez znam po prostu palce bezwladne,m i nie da sie nacisnac brzdegajacego budzika. Wieczorem ugotowa┼éam zup─Ö i mam nadziej─Ö wytrwa─ç na niej przynajmniej te zalecane 7 dni. racuszku, my dali┼Ťmy ma┼éemu jeszcze jedn─ů szans─Ö w ┼╝┼éobku. odkr─Öcam wode na maxa, ledwo co da si─Ö utrzymac wtedy w─Ö┼╝a. naprawne niesamowicie smieszne historie ja du┼╝o biegam i robie brzuszki. Otco ┼╝ycz─Ö Ci aby to by┼éa ostatnia operacja!
[link widoczny dla zalogowanych]
do night-life-------------------> INXS \Baby don`t cry\
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja też nie mam żadnych włosków, tylko taki meszek biały, ale taki jak na całym ciele.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny, jestescie tu dluzej wiec pewnie sie orientujecie:
[link widoczny dla zalogowanych]

A moze znacie adresy polskich lekarzy(najlepiej ginekologow)w Dresden?Szukalam,ale nie moge znalezc..Pomozcie prosze!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi się skończył rano to wieczorem już wziełam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale kontakt nie jest takio jak dawniej..... [link widoczny dla zalogowanych] to nie jest przykład godny pochwały a wręcz przeciwnie !!
Jutro b─Öd─ů wyniki. Zgadzam si─Ö z Tob─ů, za bardzo rozrywkowi to oni nie s─ů. jak dlugo trzeba lezec z ta woda w tylku? To raczej szybka reperacja paznokcia, pojedynczego w naglych przypadkach np. Wiec zwisa mi twoja opinia. [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam opisuje na nim swoj─ů drog─Ö przez odchudzanie. ale jajnik obola┼éy jest dosta┼éam jakie┼Ť tabletki ... U mnie w domu chyba jakies sie zalegly... po dotyklala mi brzuch i powiedziala ze jestem w ciazy.. Wszystkie wczesniejsze cztery dni przetrwalam,chociaz nie bylo latwo. siedz─Ö i ogl─ůdam sobie na wsp├│lnej i kontem oka przyuwa┼╝y┼éam jak po dywanie sunie wielka czarna plama, najpierw my┼Ťla┼éam, ┼╝e mam halucynacje, ┼╝e to nie mo┼╝liwe, niestety to by┼éo to, czego tak bardzo si─Ö codziennie obawiam, wybieg┼é spod firanki i schowa┼é si─Ö pod niski stolik, ja wyskoczy┼éam z ┼é├│┼╝ka jak z procy i zacz─Ö┼éam piszcze─ç, a on w szoku zacz─ů┼é lecie─ç w stron─Ö kuchni, dzwonie do m─Ö┼╝a, kt├│ry by┼é przed domem i on go za┼éatwi┼é... Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A masz jakie┼Ť objawy?

ja miałam aparat ilizarowa przez 5 miesięcy.
[link widoczny dla zalogowanych]
M├│j rowerek jest ta┼Ťmowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Twoje jelita zmieszcza około 3,5litra wody, jezeli sa prawidłowo rozłożone, ale tak jak my zyjemy i cos jemy to one sa rozciagniete nienaturalnie (jak zoładek - pierwotnie ma rozmiar zacisnietej piesci) wiec wejdzie wiecej
Ile trzeba sie poleczyc zeby sie wszytsko unormowa┼éo?? Fajnie dziewczyny, ze jest nas wiecej napiszcie cos o sobie... zamierzam jutro si─Ö z nimi zmierzyc Amelia---> Jak┼╝e to dobrze, ┼╝e by┼éas tak ┼éaskawa i poinformowa┼éa┼Ť mnie, i┼╝ potrafisz si─Ö zastanawia─ç i to nawet podst─Öpnie (sic!) My┼Ťl─Ö jednak, ┼╝e z tym my┼Ťleniem to tak samo jak z oryginalno┼Ťci─ů u Ciebie...to tylko i wy┼éacznie Twoja fantazja. Czesc Kochane! [link widoczny dla zalogowanych]
Uzyawm odzywek - na przemian - L\'oreal - /tej ┼╝├│┼étej+szampon tej samej seri+maska 1 raz w tygodniu/, i PantineProV , czasami u┼╝ywam pianki - Taft zielonej, czasem te┼╝ robie taka kuracje z olejku rycynowego-z apteki, i tak moje w┼éosy s─ů w stanie dobrym. u mnie te┼╝ lekarz go┼éym okiem zdiagnozowa┼é nad┼╝erk─Ö, na szcz─Ö┼Ťcie nie dosz┼éo do ani wypalania ani zamra┼╝ania , bo posz┼éam prywatnie do gina i okaza┼éo sie po kolposkopii , ┼╝e to tylko stan zapalmy szyjki macicy] A ja chwil temu wr├│ci┼é─ům z koncertu. Koniec rozmowy pochwalcie si─Ö swoimi osi─ůgni─Öciami. moj maz mial Zabke -dlugi ma takie ze nie pytaj wrabiaj ludzi musisz im odpalac taka kase ze nie stac cie na oplaty NIe powiem grzewka ┼éadna obci─Öcie ok ale po tym co czyta┼éam by┼éam odrobink─Ö rozczarowana No i cena...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pomijaj─ůc mojego prostackiego przedm├│wce-
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jaki cel chcesz osi─ůgn─ů─ç swoimi wypowiedziami?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz nastŕpny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademii Fani Strona G│ˇwna -> Plebiscyty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin