Forum Akademii Fani Strona G│ˇwna

Strasznie długo to trwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademii Fani Strona G│ˇwna -> Plebiscyty
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro, 09 Kwi 2014 5:04    Temat postu: Strasznie d┼éugo to trwa

Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Napiszcie ile zarabia fakturzystka i ksi─Ögowa w ┼╗ywcu i jak sie tam pracuje?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pami─Ötaj, aby zje┼Ť─ç zup─Ö przynajmniej raz w ci─ůgu dnia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli kto┼Ť sprawdzi┼é to w praktyce - piszcie!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Zrobilam pare krokow i zobaczylam............................\swoje auto\\
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Troszk─Ö mi si─Ö podniszczy┼éy bo fryzjerka zrobi┼éa mi dwie pod rz─ůd. [link widoczny dla zalogowanych] p├│┼║niej - i to nie jest dobra metoda - warto nie je┼Ť─ç ...
nika...radz─Ö Ci zrobi─ç badanie EMG, tylko ono stwierdzi czy cierpisz na zesp├│┼é cie┼Ťni nadgarstka, je┼Ťli tak to jedynym rozwiazaniem jest zabieg odbarczenia nerwu w kanale nadgarstka.Jutro mija tydzien od mojego zabiegu, rana ┼éadnie si─Ö goi,jeszcze boli, ale to normalne, mam ci─Öcie na d┼éoni na ok 7 szw├│w, sam zabieg trwa ok 20min.pod znieczuleniem miejscowym, po 2 godz.wysz┼éam do domu....Zycz─Ö zdr├│wka. Aktualnie na allegro mozna kupic oryginalne rajstopy japo┼äskiej firmy Nissin Medico. Dzi─Öki hula hop zrzucisz par─Ö kilogram├│w, wzmocnisz mi─Ö┼Ťnie i poprawisz kondycj─Ö. o kurde na tych zdj─Öciach powy┼╝ej ju┼╝ wida─ç wszystko chyba... Czy kto┼Ť go mia┼é i mo┼╝e mi powiedzie─ç czy to nie b─Ödzie kolejny bubel? [link widoczny dla zalogowanych]
Juz raz to zrobili jak poda┼éam linka do sprzedawcy, od kt├│rego ja kupi┼éam. Pozdrawiam wszystkich serdecznie Ale zetkn─Ö┼éam si─Ö z polskim towarzystwem na emigracji... Gorniak nie uczyla sie spiewac,ma naturalny swoj glos,Kuku jezdzi po USA uczy sie i niestety dalej wyje,szczegolnie straszne sa jej tzw.ozdobniki,sam tatus jej powiedzial kiedys w TV ,ze moglaby Natalka z tego zrezygnowac By┼éy nier├│wne i w og├│le. Jestem tutaj nowa i postanowi┼éam si─Ö z Wami podzieli─ç moimi Paznokcie u st├│p bez lakieru, bo podobno co┼Ť po nich wida─ç - nie wiem i nie zag┼é─Öbiam si─Ö w ten temat.
[link widoczny dla zalogowanych]
http://iqmedica.pl/fraxel ,p151.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

My┼Ťla┼éam, ze to zmiany jaka┼Ť torbiel albo zmiany rakowe, polecia┼éam na USG, bo ten guzek bola┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
a jakie sa proste teraz w sprzedazy? Co do anty to cie zaskoczę,nie stosuje,nie stosowałam ,nie jestem wredna z tego powodu bo to raczej charakter niz brak hormonow , dbam o zdrowie a ty przekonasz sie o tym wkrotce jak da ci znac watróbka i inne narzady.Poczekamy ......zobaczymy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak sie sprawa ma z dwoma pozostalymi zawodami zwiazanymi z nieruchomoscia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja juz i tak tatuazu nie potrzebuje bo usunelam u plastyka blizn─Ö z nogi i mam ┼Ťliczn─ů kreseczk─Ö na milimetr szeroko┼Ťci [link widoczny dla zalogowanych] Produkt pod naz─ů ÔÇ×Lida Daidaihua kapsu┼ékiÔÇŁ zawiera w swym sk┼éadzie ekstrakt z pomara┼äczy gorzkiej, ekstrakt z fuling, ekstrakt ze sk├│rek niedojrza┼éych owoc├│w mandarynki.
By┼éam za┼éamana i posz┼éam do innego lekarza, ten po zbadaniu r├│wniez kaza┼é to usunac operacyjnie i tak zrobi┼éam, torbiel usunieto metod─ů laparoskopi. W trakcie takich wysypek i mocnych boli trzeba je robic czesciej niz normalnie na glodowce.Nawet kilka razy dziennie. witam Ewentualnie podacie mi maila to wy┼Ťl─Ö Wam na priva Poni┼╝ej link salonu. [link widoczny dla zalogowanych]
Jak radzicie sobie bez dezodorantow i zeli pod prysznic? Nie boli, ale jest si─Ö w stanie letargu Na drugi dzie┼ä ju┼╝ na nogach. ? Chce stworzyc wielka baze wiadomo┼Ťci na temat odchudzania produkt├│w wspomagaczy jedzenia cwiczenia itdÔÇŽ sama jednak tego nie stworzeÔÇŽ od strony o┼étarza ÔÇô by┼é ministrantem. w allegro wpisa┼éem penis i wyskoczy gdzies tam ta ma┼Ť─ç. To problem do rozwiazania, wada, by normalne zaczac ┼╝y─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Danusi natomiast s─ů mega kolejki!
[link widoczny dla zalogowanych]
B─Öd─Ö je┼Ť─ç chyba same owoce - mniam, nie do┼Ť─ç, ┼╝e pyszne to jeszcze nie tucz─ůce...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Biust zwiekszyl sie o dwa rozmiary,ogolnie wazylam tyle co zawsze 48-50kg,poleprzyla mi sie cera,na ciele nie widzialam wiekszych zmian badz w figurze poza wspomnianym biustem.
[link widoczny dla zalogowanych]
jaki jest cennik w przybli┼╝eniu??
Ano zagl─ůda ,zagl─ůda ,fajnie ┼╝e si─Ö kto┼Ť odezwa┼é bo ju┼╝ my┼Ťla┼éam ┼╝e te trzydziestki powymiera┼éy jak te dinozaury.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
xxxxx
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] czynke-teraz-walczy-o-zycie ,1,5551524,wiadomosc.html [link widoczny dla zalogowanych] a najlepszy to jest kierownk serwisu ha ha ha bez komentarza lizus jakich mało
[link widoczny dla zalogowanych] dzieks za u┼Ťwiadomienie, bo m├│j o ma┼éy w┼éos by zosta┼é w chacie... Odnosnie mnie, to juz czuje sie coraz lepiej, chodze bez kul i zginam noge mniej wiecej do 70 stopni, we wtorek dopiero zapisze sie na rehabilitacje i mam nadzieje, ze juz niedlugo dojde do pelnej sprawnosci. Lech czy Jaros┼éaw? 2) nie by┼éa karana za przest─Öpstwa przeciwko mieniu, dokumentom, za przest─Öpstwa gospodarcze, za fa┼észowanie pieni─Ödzy, papier├│w warto┼Ťciowych, znak├│w urz─Ödowych, za przest─Öpstwa skarbowe oraz za inne przest─Öpstwa maj─ůce znaczenie ze wzgl─Ödu na wykonywany zaw├│d, [link widoczny dla zalogowanych]
Wcze┼Ťniej znalaz┼éem kilka przyk┼éadowych pyta┼ä jakie s─ů zadawane ( [link widoczny dla zalogowanych] ifikacyjna-pytania-rekrutacyjne/ ) . Jak wam si─Ö podoba to opowiem jeszcze, chocia┼╝ drugi por├│d nie by┼é taki ciekawy. ja dzis bylam u ginka i powiedzial ze mam torbiel czy to cos strasznego? piersi nabrzmiewaja, dzia┼éanie hormon├│w, gromadzenie wody itd... Hej Dziewczyny. Nie je si─Ö i nie pije ok. 3.
Poczekam jeszcze troch─Ö, jak b─Ödzie gorzej to najpierw do jakiego┼Ť salonu kosmetycznego p├│jd─Ö, jak nie to do chirurga.
[link widoczny dla zalogowanych]
jablka to moj nałóg, jogurcika bym wsunela....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja te┼╝ jak wiele z was mam problem z prolaktyn─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
jest ladna i zgrabna! ja mam kolczyka jakos rok czasu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Potem będziesz miała strasznie przeżedzone , będzie widać skórę głowy , niekiedy łyse placki .
[link widoczny dla zalogowanych]
Ka┼╝dy mo┼╝e sam decydowa─ç czy chce si─Ö leczyc/operowa─ç prywatnie czy tez nie i nie nalezy go za to krytykowa─ç czy od razu ocenia─ç go grubosci portfela.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

P.S. [link widoczny dla zalogowanych] Hej dziewczyny.
Mo┼╝e by zmieni┼é ta swoj─ů prac─Ö?. Chodzi┼éam do niej wiele lat chyba do 2006 roku i by┼éa to jedyna fryzjerka, kt├│ra potrafi┼éa obci─ů─ç moje cienkie w┼éosy tak, ┼╝e uk┼éada┼éy si─Ö idealnie przez trzy miesi─ůce. PROSZ─ś O ODPOWIED┼╣. Mam 20 lat i bardzo kocham dzieci mam zamiar za┼éo┼╝y─ç ┼╝┼éobek i sama w przysz┼éo┼Ťci mie─ç pi─Öcioro dzieciaczk├│w. najpierw przez tydz bra┼éam p├│l na noc po tyg ju┼╝ ca┼é─ů, a┼╝ do wczoraj od wczoraj moja endo kaza┼éa bra─ç 2 NA NOC...to wa┼╝ne, m├│wi, ┼╝e lekarze o tym nie m├│wi─ů swoim pacjentkom, ale branie bromergonu na noc mo┼╝e zmniejszy─ç skutki uboczne w ci─ůgu dnia...bior─Ö te┼╝ od dzi┼Ť was foliowy FOLIK i my┼Ťl─Ö o braniu te┼╝ ┼╝elaza to podobno mo┼╝e pom├│c w zaj┼Ťciu!! [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam w ogole szkoda gadac Moja kole┼╝anka powi─Ökszy┼éa sobie usta, ale delikatnie, efekt raczej kiepski, mo┼╝na lekarzowi pokaza─ç zdj─Öcie ust jakie chcia┼éoby si─Ö mie─ç?? Dolegliwo┼Ťci mog─ů nieco z┼éagodzi─ç zio┼éowe nasiad├│wki np. --> kibi - dasz rad─Ö, ju┼╝ jeste┼Ť prawie w po┼éowie! bierzcie przyklad z ulicy ...no wiec ja znalazlam prace bo mialam duzo szczescia .
[link widoczny dla zalogowanych]
Myla, nie jeste┼Ť sama.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz nastŕpny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademii Fani Strona G│ˇwna -> Plebiscyty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin