Forum Akademii Fani Strona G│ˇwna

wszystko obok siebie...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademii Fani Strona G│ˇwna -> Plebiscyty
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw, 10 Kwi 2014 16:49    Temat postu: wszystko obok siebie...

znajdziesz co┼Ť dla siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tears For Fears
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Firma Abarqus, podobno magnetyczny, choć nie wiem co to oznacza na różnych aukcjach kosztuje od 600 do 900zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

heh ;] [link widoczny dla zalogowanych] Niestety musia┼éam si─Ö wyprowadzic i do Piekar mam spory kawa┼é, jednak szukam dobrego fryzjera na trwa┼é─ů, a je┼╝eli to jest ten salon i pracuj─ů w nim te same fryzjerki co w tej Annie, to ju┼╝ nie b─Öd─Ö szukac dalej i jestem w stanie jechac 100km do Piekar do tego salonu!
J├│zefowska 118. Czyli w sumie jezdza we dwoje zmieniaja tacho i czesc i w razie kontoli trade dupsko ma kryte. [link widoczny dla zalogowanych] Bulimia2.jpg Pozdrawiam i zycze powodzenia........ Ciekawe przypadki to r├│wnie┼╝ nocne pogryzienia przze paj─ůki. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam hej, ja te┼╝ mam kr─Öcone w┼éosy i do tego bardzo cienkie,┼éadnie wygl─ůdaj─ů tylko w dzie┼ä umycia kiedy je u┼éo┼╝e a kolejne dni to katastrofa wi─Öc je po prostu spinam w kucyk. Wiem co pisz─Ö niestety. Oprocz tego kilka razy dziennie moczylam palucha w wodzie z mydlem szaym. wydaje mi sie ze w takim wypadku waga pokazuje wiecej, ale to za sprawa zapchanego jelita, wydetego brzucha, i moze nagromadzonej wody w organizmie. 16 z┼é, z myciem itp. Slyszalam opinie ze jezeli raz jedyny zrobi sie piaskowanie to pozniej trzeba zabieg ten regularnie powtarzac bo zeby szybciej przyjmuja brudy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

*problem├│w z wag─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak będziesz po tym zabiegu to opisz jaki jest efekt i czy troszkę pomogło, będę trzymał kciuki żeby było jak najlepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
2.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nadszed┼é dzie┼ä s─ůdu ostatecznego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywi┼Ťcie skoro tu zajrza┼éam to musz─Ö by─ç posiadaczk─ů kr─Öconych w┼éos├│w
bardzo prosze o pomoc!

S┼éuchajcie operacja nie jest taka straszna, wiem bo 2-go lipca br. [link widoczny dla zalogowanych] Jak czytam Ciebie,to mi sie przypominaj─ů moje pocz─ůtki
do spodziewanej @ zosta┼éo mi jeszcze 8dni... wi─Öc posz┼éam ponownie an doktor stwierdzi┼é, ┼╝e boli obok g├│rna 6-tka i trzeba rozwiercic i zatru─ç i tak tez zrobi┼é posz┼éam do domu i bola┼éo dalej ale jak!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie m├│wi─ůc ju┼╝ o preparatach z sunsilk-one mi zupe┼énie dawniej zniszczy┼éy w┼éosy. Cz─Ö┼Ť─ç Kole┼╝anki!! jak zobaczysz ta animacje o znieczuleniu zewnatrzoponowym to zobaczysz ze jest niemozliwe uszkodzic rdzen przy tym... [link widoczny dla zalogowanych]
... Pozdrawiam Pozdrawiam. Nigdy wi─Öcej lewatywy!!! bo zacz─Ö┼éam gubi─ç kilogramy! A ja po przeczytaniu waszych wypowiedzi postanowi┼éam,┼╝e w tym roku nie znikam jak b─Ödzie kol─Öda a mo┼╝e jaki┼Ť m┼éody, dowcipny przystojniak w sutannie wpadnie chcia┼éabym poczu─ç i prze┼╝y─ç co┼Ť takiego jak Wy Pozdro ......... Ile kasy przygotowac, jak z praca jest na miejscu, mieszkaniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zabiegi nast─Öpuj─ů po sobie w odleg┼éosci czasowej od 4-8 tyg, to indywidualna sprawa.
[link widoczny dla zalogowanych]

O boże malusia ale masz żałosne teksty.
[link widoczny dla zalogowanych]
wykonuja tez tam makija┼╝e wiec moze za┼éapiesz sie od razu na to i to. ┼╗e przechodzi si─Ö przez etap intensywnego my┼Ťlenia o jedzeniu.Wiadomo ┼╝e na pocz─ůtku zawsze jest my┼Ťlenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
JEST WIELKA ULGA!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lekarz przepisa┼é mi znowu Rigevidon, wr├│ci┼éy miesi─ůczki, poczu┼éam sie lepiej, znowu mog┼éam si─Ö uczy─ç. [link widoczny dla zalogowanych] W tej chwilistawiam na ─çwiczenia rozciagaj─ůce.
Trenowa┼é m.in Keanu Reeves, Heidi Klum, Alicja Bachleda-Curu┼Ť, Iza Miko, Weronika Rosati. Moja kolezanka przytyla po ciazy okolo30kg!!! Znacie jakie┼Ť kosmetyki stosowane przy dyfuzorze?? mnie Agati Anatol pracuje w Framesi, obecnie na rynu jest remont, wiec przyjmuje na Focha [link widoczny dla zalogowanych]
Ale sie nie zniech─Öcam. mo┼╝esz sobie by─ç szczup┼éa wa┼╝─ůc nawet 100kg przy wzro┼Ťcie 170cm, ale tutaj nie o to si─Ö rozchodzi. A ci, co wyjechali, to czy brakowa┼éo Wam wiedzy, kt├│r─ů teoretycznie powinnam tam otrzymac?? Patri nie znam si─Ö dok┼éadnie na tym ale wydaje mi si─Ö ┼╝e nagminne zdrady mo┼╝na uzna─ç. Efulec - mia┼éa┼Ť tylko jak piersi wi─Öksze to nie wida─ç, ja te┼╝ tak mia┼éam, ale im d┼éu┼╝ej ─çwicze tym mniej widoczne bo sk├│ra sie podczas ─çwicze┼ä uj─Ödrnia, zainwestuj w dobry krem do biustu, polecam firmy clarena pi─Öknie uj─Ödrnia podnosi i nie robi─ů si─Ö obwis┼ée a jako ┼╝e zjecha┼éam ze 108 cm do 88 to wiem o czym m├│wie - pozdrawiam Poczyta┼éam jakie pytania padaj─ů i mam my┼Ťli samob├│jcze. u mnie dzisiaj 105 minut ┼éacznie, a na kolacje jajeczko i twarozek mniaam :/ juz mnie skreca
a o mnie nikt zle nie mowi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A przecie┼╝ ka┼╝da z nas chce rodzi─ç po ludzku i mie─ç ten komfort psychiczny, ┼╝e jak co┼Ť si─Ö b─Ödzie dzia┼éo z dzieckiem to lekarze zrobi─ů cesark─Ö i nie bed─ů czeka─ç do ko┼äca, bo przecie┼╝ natura tak wyposa┼╝y┼éa kobiet─Ö, ┼╝e powinna rodzi─ç sama.
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e w trakcie zabiegu, a mo┼╝e ju┼╝ po!
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje s─ů idealnie r├│wne i mi─Ösiste. natalie going crazy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hehe moja sis jest w ci─ůzy ciekawe jak zareaguje gdzy jej to pokaze hahahah
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]

te┼╝ o tym my┼Ťla┼éam [link widoczny dla zalogowanych] facet;
Dziewczyny a co s─ůdzicie o doktorze Karmowskim? Podczas pobytu na sali porodowej strasznie chcia┼éo mi si─Ö kup─Ö, a kiedy powiedzia┼éam po┼éo┼╝nej, ┼╝e musz─Ö do toalety ona do mnie, ┼╝e mnie nie pu┼Ťci, bo mam prawie pe┼éne rozwarcie i ┼╝e w tym kiblu urodz─Ö. Co do niedoboru witamin to spokojnie! Z problemem kt├│ry opisujecie borykam si─Ö od bez ma┼éa od 25 lat. Czy to normalne ?? [link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Öki Wula. Jestesmy ZAWSZE KOBIETAMI... zadzailala pieknie , choc nie stosowalam sie do wszystkich zasad [link widoczny dla zalogowanych] ID2zIDp.html myla11 a czmeu piszesz ze klapa? Czynniki infekcyjne. Mam blond pasemka, w sumie robione kilka razy wiec kolor jest prawie jednolity.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Regulamin t┼éoczni win to moja ulubiona ksi─ů┼╝ka Irvinga, i podbno te┼╝ doczeka┼éa si─Ö ekranizacji, cho─ç te┼╝ nie widzia┼éam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ma kilka innych defektow, ale jak najbardziej nadajacych sie do operowania i latwych do chirurgicznego poprawienia.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz nastŕpny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademii Fani Strona G│ˇwna -> Plebiscyty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin